12 deserturi sănătoase (gustoase) și usor de făcut


Mananca deserturi sanatoase!

A avea un desert nu ar trebui să însemne un aport suplimentar de calorii sau un exces de grăsimi sau zahăr. Există o mulțime de deserturi sănătoase care sunt bune din punct de vedere nutrițional pentru tine. Să vedem câteva dintre ele.

1. Fructe de pădure și smântână

Este o combinație clasică. Boabele sunt dulci, suculente și sărace în calorii. De asemenea, au o mulțime de nutrienți sănătoși pentru inimă, cum ar fi antioxidanții și fibrele. Acoperiți o cană din ele cu o praf de frișcă cu conținut scăzut de grăsimi sau smântână, care adaugă 20 până la 50 de calorii, dar puțin sau deloc zahăr.

2. Batoane de fructe congelate

Unele mărci cumpărate din magazin oferă opțiuni cu conținut scăzut de calorii și cu conținut scăzut de zahăr. Sau fă-ți singur pentru a evita, sau cel puțin a limita, zaharurile adăugate. Căutați rețete care folosesc mai multe fructe decât suc. În acest fel, vei primi în continuare niște fibre și alți nutrienți în tratarea ta.

3. Ciocolata neagra

Să te bucuri de aproximativ 25 de grame de câteva ori pe săptămână nu este atât de rău pentru dieta ta pe cât ai putea crede. Are mai puțin zahăr și mai multă cacao decât ciocolata cu lapte. Asta înseamnă mai puține calorii, dar mai mulți nutrienți, cum ar fi flavonoidele .

Pentru beneficii maxime, urmăriți un conținut de cacao de 70% sau mai mare, dar rețineți că conținutul de cofeină crește și cu cacao.

4. Parfait de iaurt

Poate fi la fel de plăcut ca și înghețata, dar cu mai puțin zahăr adăugat, mai multe fibre și o mulțime de nutrienți. Începeți cu iaurtul simplu, care are mult mai puțin zahăr decât iaurtul aromat. Adăugați fructe de pădure proaspete și câteva fructe uscate. Un pic de granola este bine. Urmărește mărimea porției: 1 cană este o porție de iaurt, dar poți merge mai puțin dacă o consumi după masă.

5. Crocantă cu fulgi de ovăz cu mere

Îți place o plăcintă cu mere? Acest răsfăț cald și lipicios ar putea fi tocmai acela. Căutați rețete care folosesc mai mult ovăz, nuci și fructe și mai puțină făină albă, zahăr și unt. Gătitul merelor scoate în evidență dulceața lor naturală. Ovăzul și nucile adaugă fibre și grăsimi sănătoase.

6. Fructe și brânză

Încearcă-l în loc de bombă de zahăr brownie cu ciocolată dublă din meniu. Proaspăt sau uscat, dulceața fructelor se potrivește bine cu cremositatea satisfăcătoare a brânzei. Încercați brie, brânză de capră sau cheddar cu curmale, smochine sau mere. Desigur, nu pierdeți din vedere mărimea porției: o porție înseamnă aproximativ 40 de grame de brânză, de dimensiunea a 4 zaruri.

7. Banană congelată acoperită cu ciocolată

Acest desert arată fantezist și indulgent, dar este destul de ușor de făcut și nu este prea rău pentru dieta ta. Congelează câteva felii de banană și topește niște ciocolată neagră. Rulați bananele în ciocolată și, dacă doriți, presărați niște fructe uscate deasupra.

Apoi, pune-le înapoi la congelator până când ești gata să le mănânci. Savurați două sau trei felii (aproximativ 70 de calorii) odată.

8. Batoane cu nuci

Multe dintre cele cumpărate din magazin nu sunt cu mult mai bune decât batoanele de bomboane, așa că citiți eticheta nutrițională. Căutați ingrediente naturale și puțin zahăr adăugat, pe care unele batoane le indică ca miere, sirop de porumb sau sirop de orez brun, printre altele.

Un baton bine echilibrat ar trebui să aibă, de asemenea, 3 grame de fibre, 3 până la 6 grame de proteine ​​și aproximativ 175 de calorii. Dar aceasta trebuie să provină din nuci și fructe, nu „izolate de soia”, „rădăcină de cicoare” sau alte ingrediente procesate.

9. Pere poșate

A bracona ceva înseamnă a-l găti ușor într-un lichid. Puteți face pere în apă de lămâie, suc de mere, vin roșu și multe alte lichide. Este un desert simplu, dar elegant și sănătos: o peră poșată poate avea aproximativ 100 de calorii. Servește puțin din lichidul de braconat cu fiecare peră decojită și fiartă. Un strop de smântână sau crème fraîche poate fi doar toppingul potrivit, dar poți să faci fără el dacă te uiți la grăsimi sau calorii.

10. Popcorn cu zahăr

Versiunile ambalate nu sunt atât de inocente: pot avea până la 17 grame de zahăr per porție de 2 cani. Cu toate acestea, o ceașcă de floricele de porumb obișnuite, făcute cu aer, nu are zahăr și doar aproximativ 35 de calorii. Puteți controla caloriile și grăsimile prin stropirea propriului amestec de scorțișoară și zahăr.

11. Ciocolata cu lapte

Nu uitați de acest delicios delicios de școală veche. Puteți limita grăsimea și zahărul făcându-l singur cu lapte degresat sau degresat și cacao pudră.

12. Batoane cu iaurt înghețat

Mărcile variază, dar este posibil să obțineți acea cremoasă și dulceață pentru doar 80 de calorii pe baton. În plus, pot avea o doză bună de proteine. Există o mulțime de arome și toppinguri diferite. Asigurați-vă că verificați eticheta pentru calorii, grăsimi și zahăr adăugat.


0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată.