10 idei rapide și ușoare de mic dejun cu alimente crude


Opțiuni sănătoase și ușoare pentru a face cea mai importantă zi a mesei super gustoasă.

Micul dejun ar trebui să fie cea mai importantă și grea masă a zilei. Dar, cu nopți târzii și programe de lucru agitate, este posibil să nu aveți suficientă odihnă, timp sau energie pentru a vă putea pregăti la timp. Cu toate acestea, în loc să o săriți cu totul, ar trebui să încercați cel puțin să vă pregătiți un mic dejun cu alimente crude! Micul dejun ar trebui să fie consumat în două ore de la trezire și acesta este timp suficient pentru a lua un bol cu ​​fructe proaspete sau a savura un smoothie verde proaspăt făcut! Acestea nu numai că sunt rapid și ușor de făcut, ci și super sănătoase! Acum este un câștig-câștig în ambele sensuri, nu-i așa? Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre astfel de idei de mic dejun cu alimente crude sănătoase și convenabile pentru a vă menține plin de energie pe tot parcursul zilei!

1. Frigarui marinate:

Acestea sunt o modalitate excelentă de a începe ziua. Frigaruile marinate sunt vibrante si delicioase, facandu-le perfecte pentru orice fel de mic dejun. Acestea sunt atât de simplu de făcut, încât tot ce ai nevoie sunt frigărui și bucăți de fructe proaspete precum banane, căpșuni, ananas, mere, struguri, kiwi sau orice alt fruct îți place.

Pentru marinată, amestecați ghimbirul ras și sucul de lămâie , apoi adăugați siropul de arțar. Acoperiți și acoperiți fructele frigărui cu marinada noaptea pentru a vă bucura de un mic dejun fin dimineața. Lăsându-le la frigider peste noapte permite fructelor să absoarbă gustul intens al marinadei.

2. Pâine cu banane și nuci:

Pentru a face această pâine cu banane și nuci, veți avea nevoie de o cană de nuci, 3 banane mărunțite și o linguriță de extract de vanilie. Adăugați totul într-un robot de bucătărie și scoateți-l după ce s-a unit ca aluatul. Pune amestecul intr-un bol si adauga niste stafide. Odată gata, pregătiți felii de pâine groase de un centimetru cu aluatul și lăsați-le într-un deshidratator de alimente toată noaptea.

Rețetele clasice de pâine cu banane sunt foarte diferite de această mică minune. Și în afară de aspectul său de sănătate, este și plin și apt să energizeze. Este o modalitate grozavă de a face combustibil dimineața și poate fi mâncată și din mers.

3. Musli cu ovăz crud:

Ovăzul luptă împotriva colesterolului și construiește o imunitate mai puternică, așa că veți dori să aveți o porție sănătoasă de muesli de ovăz crud dimineața. Pregătiți niște fulgi de ovăz încolțit și adăugați o jumătate de cană din el într-un castron, apoi niște lapte (sau lapte de nuci – făcut din nuci), scorțișoară, fructe tăiate cubulețe și nuci mărunțite. Completați-l cu niște sirop de arțar pentru dulceață. Amestecați-l și bucurați-vă de micul dejun delicios.

4. Smoothie cu banane și ciocolată:

Aceasta este o altă soluție rapidă care este cu siguranță sănătoasă și sățioasă, dar are gust de desert! Tăiați 3 banane și puneți-le într-un blender cu câteva linguri de cacao pudră și o cană de lapte de nuci. Se amestecă până devine cremoasă și netedă. Pentru a-l răci, puteți adăuga gheață sau îl puteți pune în congelator până când sunteți gata pentru shake-ul dvs. puternic.

5. Shake de proteine ​​din ou crud:

Ouăle crude vă pot da salmonella, dar nu dacă alegeți alternative sănătoase. Amestecați o treime dintr-o cană de iaurt , un sfert de cană de fructe proaspete, 1 ou (pasteurizarea ouălor va ucide orice bacterie din ele și este mult mai sigur de utilizat). Se amestecă timp de aproximativ 15 – 20 de secunde pentru o agitare fină. Bea-l imediat, iar dacă nu îl termini imediat, dă-l la frigider. Lăsându-l afară îl va strica.

Ouăle au o mulțime de beneficii, deoarece sunt bogate în vitamina B12, care este necesară pentru a descompune carbohidrații și proteinele. Celelalte vitamine și minerale din ouă ajută la repararea și protejarea celulelor corpului și distribuie cantități bune de calciu pentru a menține dinții și oasele puternice.

6. Mușcături de mic dejun:

Timpul estimat pentru a face acest lucru este mai mic de 5 minute! Pur și simplu feliați bananele și acoperiți-le cu unt (unt de nuci adică), presărați niște nuci tăiate mărunt și la final adăugați stafide. Nici măcar nu ai nevoie de un castron, pentru că le poți mânca pe măsură ce le faci.

7. Rulouri cu scorțișoară:

Rulourile cu scorțișoară, fără gătit, sunt un vis devenit realitate. Vă puteți răsfăța cu bunătăți lipicioase fără vină, pentru că le lipsesc zaharurile și grăsimile procesate. Tăiați felii subțiri de banană și amestecați câteva stafide, curmale și o notă de scorțișoară. Ungeți feliile de banană cu amestecul. Puteți apoi să le deshidratați sau să le mâncați așa cum sunt, cu mai multă scorțișoară și puțină glazură.

8. Tacos cu fructe:

Puteți folosi o coajă de taco pentru asta sau le puteți face singur cu frunze de salată romană. Pentru umplutură, feliați fructe precum căpșuni, banane și ananas. Pentru o glazură, puteți folosi ciocolată neagră, bucăți de ananas și smochine uscate.

9. Prajituri cu banane:

Faceți un lot de niște prăjituri minunate cu banane pe care le puteți mânca în fiecare dimineață. Este foarte simplu și, din nou, nu este nevoie de coacere. Amestecați într-un castron bananele feliate, o cană de ovăz, sirop de arțar și untul de nuci crud. Modelați și decorați amestecul ca niște fursecuri cu fulgi de nuci și stafide. Deshidratați-le până când sunteți mulțumit de consistență și păstrați-le pentru a le consuma ca fursecuri pentru micul dejun.

10. Budinca de mic dejun:

Această budincă este pur și simplu fructe și, odată ce obțineți o cantitate mare de ea, nu veți mai ajunge niciodată la lucruri cumpărate din magazin. Într-un robot de bucătărie, faceți bucăți din 3 bucăți de mango uscat, apoi aruncați o jumătate de cană de mango congelat sau proaspăt, 2 banane tăiate felii și 3 curmale. Se amestecă până se densă și omogenizează. În cele din urmă, într-un castron, completați cu niște fructe proaspete și fulgi de nucă de cocos pentru o experiență delicioasă la micul dejun.

Micul dejun furnizează organismului dumneavoastră energie și nutrienți esențiali după o pauză lungă de somn. Consumul crud poate ajuta la menținerea valorilor nutriționale ale alimentelor și poate ajuta la pierderea în greutate, la îmbunătățirea digestiei și la oferirea pielii mai clare. Câteva rețete ușoare și delicioase de mic dejun cu alimente crude te țin plin de energie. Frigărui marinate, pâine cu banane și nuci, musli de ovăz crud, smoothie cu banane și ciocolată, shake de proteine ​​din ou crud și mușcături de mic dejun sunt cele mai bune micul dejun cu alimente crude de încercat. Începe să le încorporezi în dieta ta astăzi.

întrebări frecvente

Pot veganii să mănânce cereale?

În timp ce majoritatea cerealelor sunt făcute din ingrediente de origine animală, există cereale vegane pe care le puteți încerca.

Cât de repede poți pierde în greutate cu o dietă cu alimente crude?

Acest lucru poate varia de la o persoană la alta și depinde de mai mulți factori. Consultați-vă medicul pentru mai multe informații despre dieta cu crudități.


0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată.