8 exerciții simple pentru a tonifia brațele acasă


Celebrele și enervantele brațe flascene pot apărea din diverse motive precum genetică, vârstă, grăsime, pierderea masei musculare, printre altele.

Ei bine, dacă răspunsul este da, în articolul de astăzi vă vom împărtăși o rutină ușoară de exerciții pe care o puteți face  din confortul casei dvs. și să vă așezați pe un scaun care vă va tonifica brațele moale și va arăta grozav  .

Program de exerciții pentru tonifierea brațelor 

Ai nevoie:

  • Un scaun confortabil
  • Spațiu pentru a-ți întinde brațele

Exercițiul  #  1

  1. Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să stai pe scaun cu picioarele așezate pe podea.
  2. Apoi, trebuie să vă extindeți brațele în lateral la înălțimea umerilor și să vă plasați palmele în jos, îndoind degetele spre interior.
  3. Va trebui să vă relaxați umerii și să continuați să vă întindeți bine brațele și mâinile.
  4. Odată ce te simți confortabil în poziție, trebuie să faci 8 cercuri înainte.
  5. Apoi (fără a coborî brațele) ar trebui să așezați palmele în sus, cu degetele îndreptate spre interior.
  6. Și odată ce sunteți în poziție, va trebui să repetați exercițiul anterior, dar deplasându-vă înapoi de 8 ori într-un cerc.

Exercițiul  #  2

  1. Ar trebui să vă duceți mâinile la față, cu fiecare palmă pe fiecare obraz și să vă apropiați coatele.
  2. Apoi trebuie să deschideți (brațele laterale fără a îndepărta palmele de pe obraji) apoi să închideți coatele (fără a îndepărta palmele de pe obraji) pentru 8 repetări.
  3. Respiră adânc și coboară brațele.

Exercițiul  #  3

  1. Ar trebui să vă întindeți brațele înainte cu palma deschisă pe părțile laterale ale corpului (nici aproape de corp, nici pe lângă piept).
  2. Trebuie să efectuați 8 mișcări circulare de la umeri înainte.
  3. Odată ce ați terminat acest exercițiu, ar trebui să repetați exercițiul anterior, dar mișcându-vă umerii în cercuri.

Exercițiul  #  4

  1. Ar trebui să-ți așezi brațele întinse cu pumnul închis pe o parte a corpului.
  2. Apoi trebuie să urcați până la înălțimea umerilor și apoi să vă coborâți înapoi pentru 8 repetări.
  3. Este important să inspirați și să vă mențineți umerii relaxați.

Exercițiul  #  5

  1. Trebuie să-ți întinzi brațele și să ții pumnii închiși.
  2. Apoi, trebuie să aduci pumnii închiși la nivelul axilei, cu coatele în afară.
  3. Controlându-ți respirația, ar trebui să faci 8 repetări ale acestui exercițiu.

Exercițiul  #  6

  1. Pentru acest exercițiu, trebuie să-ți întinzi brațele pe părțile laterale ale corpului la înălțimea umerilor, dar de data aceasta cu pumnii strânși.
  2. Apoi, trebuie să vă îndoiți brațele la coate și să vă aduceți pumnii sub axile.

Exercițiul  #  7

  1. Pentru acest exercitiu trebuie sa iti intinzi bratele la inaltimea umerilor cu palma semiinchisa cu degetele indreptate spre interior, cu exceptia degetului mare care trebuie intins in sus.
  2. Și apoi vei avea 8 repetări pentru a aduce degetul în jos și în sus, rotind brațele de pe umeri.

Exercițiul  #  8

  1. Ar trebui să vă întindeți brațele cu palma deschisă, apoi să duceți brațul stâng în partea dreaptă a corpului.
  2. Odată ce ați făcut acest lucru, ar trebui să luați brațul stâng întins cu mâna dreaptă (prinzând-o de încheietura mâinii și întinzând-o) timp de 8 secunde.
  3. Atunci trebuie să faci același lucru, dar pe cealaltă parte. Brațul drept în partea stângă și cu mâna stângă țineți încheietura brațului drept timp de 8 secunde.

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată.